Friday 30 December 2011

Intro .

Assalamualaikum. *pembuka kata :)

mind intro : siti fatimah binti hassim *nama manja : tima  haha . 8teen _2011. johorian. stay segamat. okay dulu segamat ceruk tapi sekarang UP-TO-DATE yeah! XD  . stduying in UiTM segamat. diia part1_2011 . ya ya ya aku tau aku memang orang jati segamat. daughter of zainab&hassim . 6 of 9 from my brothers n sisters. haa. memang complete ! so tak perlu lah aku nak ber'akak dan abang' angkat segala. im just ordinary girl. :']


At last . i made it ! kawan yang buat actually . -.-'  -->sebenar nya aku dah nak hantuk kepala dekat dinding dah( over tension ) sebab tak dapat  nak create gmail account aku. :'<  tp setelah beberapa jam kawan aku try try try and try again .. boleh juga buat! *walaupun masa tu dia baru lepas memasak.haha sorry kawan buat kau rushing2 memasak utk tolong kawan mu yg hampir give up utk create gmail nih. =.='' -thanks Fadzreenfadz :D

So,memandang kan aku ni memang suka membebel *ikut mood. jadi aku buat keputusan utk mencipta blog niy. hmm . buat masa skg ni aku tak tau lagi nak share apa. just nak introduce myself .ngeehehee..


 ok lah cekidaut. salam



No comments:

Post a Comment